Med en god portion erfaring som gæst i flere af branchens podcasts, tog jeg springet og startede en podcast med Puk Falkenberg. Det kræver da en kort introduktion af vores podcast Digitale Tanker.

Podcast Digitale Tanker

Puk og jeg kender hinanden fra to netværksgrupper. Vi er af samme sind, men vores faglighed er tilpas forskellig. Puk er forandringsstrateg med særlig interesse for de digitale medier. Jeg er neuromarketingstrateg med en forkærlighed for de digitale medier.

Det betyder, at podcasten har et naturligt spænde fra ledelse til kommunikation med base i digital markedsføring. Så det er en podcast lavet til dig, der er nysgerrig på at lære mere om ledelse, forandring, digital markedsføring, tech og neuromarketing.

Hvert afsnit har sin egen trend – et kort digitalt indslag – og et tema der byder på en større snak mellem mig og Puk om ét konkret emne, som vi har noget på hjerte om.

 

Digitale Tanker udkommer hver anden søndag.

stitcher

 

Vil du vide mere om at starte en podcast?

Så kan jeg med de varmeste anbefalinger sende dig over til Eric Ziengs. Han står ikke bare bag podcasten Help Marketing, men også har skrevet et uddybende blogindlæg om alt det du skal huske, hvis du selv går med tanker om at starte en podcast.